Pagrindinis meniu

Darbo laikas

I - IV nuo 8:00 iki 17:00

V nuo 8:00 iki 15:45

Pietų laikas: nuo 12:00 iki 12:45

Informacija gyventojams teikiama telefonu:

8 700 88888

Gyventojų prašymų priėmimo laikas Klaipėdoje:

I 8:00–18:00

II 8:00–17:00

III 8:00–18:00

IV 8:00–17:00

V 8:00–15:45

Gaukite atsakymus į Jums rūpimus klausimus – 8 700 88888

Jūs esate čia

VPN diegimas

Jeigu Jūsų ASPĮ susiduria su problemomis diegiant VPN, siūlome atsisiųsti atnaujintą instrukcijų variantą.

3 variantai prisijungti prie VLK paslaugų:

4.4 punkte aprašytas Java saugumo lango užšalimo apėjimas.

---------------------------------------

DĖMESIO!

Jei nepavyksta prisijungti per VPN, tada Jūs greičiausiai teturite tik vieną iš dviejų šakninių sertifikatų. VPN programinės įrangos ir sertifikatų diegimo instrukcijos:

ftp://ftp.vlk.lt/info/install/Cisco_VPN_client/VPN_diegimo_instrukcijos.pdf

1.2 punkte nurodyti abu šakniniai sertifikatai. Kaip juos įdiegti, nurodyta 1.3 punkte.

Jei tai nepadeda, atsiųskite log‘ą iš cisco vpn programos. Įjungti ir sukonfiguruoti jį galima taip:

  1. atsidarykite cisco vpn klientą.
  2. iš meniu rinkitės Log, po to Enable.
  3. iš meniu vėl rinkitės Log, po to Log Settings...
  4. nustatykite viską ant 3 lygio, spauskite OK.

Po šių veiksmų reiktų bandyti jungtis. Prieš jungiantis įjunkite Log langą ir jame paspauskite Clear. Tai padaroma taip:

  1. iš meniu rinkitės Log,
  2. po to Log Window...
  3. Spauskite Clear.
  4. Bandykite jungtis.

Kai pasirodys klaidos pranešimas su 412, jį išjunkite.

Log'o lange spauskite Save, išsaugokite Log'ą ant darbastalio su plėtiniu .txt, pvz.: "klaida412.txt

Šį failą atsiųskite [email protected]

  

Rekomenduojame